År 2000: att bli pånyttfött. Om holotropisk andning

08.09.2019 13:30


Observera:

Jag hade praktiserad Jord-Kosmos meditation i 8 år 

innan jag gick till Holotropisk andning-kurs.


1992 upplevde jag en slags "helkroppsOrgasm" under den meditationen, när kanalen öppnades.



:) Jag försöker med hjälp av bilderna berätta om något ENORMT som hände i mitt liv.


Holotropisk andning / Rebirthing. 6 sessioner år 2000.

Eva Callmin var min terapeut i STAR-lokalen i Gamla Stan, Sthlm.

Jag tog en serier av 1 + 5 sessioner med henne. Jag ville forska mera om min ryggproblematik.


I min allra första session ensam med henne upplevde jag att jag var inne en tunnel. I slutet av tunneln lyste det ett starkt Ljus.


En figur som var framför Ljuset frågade mig: "Är du redo att dö?"


Jag svarade:"JA, jag är redo!"



Direkt efter var jag i Ljuset och fick såååå mycket telepatisk information = jag tog emot en riktig megadownload!


Jag fick svar på alla mina frågor och mycket uppmuntran till mitt liv.



Interdimensionella kontakter med andra intelligenser:


I en annan session mötte jag en varelse med runda ögon som kikade genom mitt kronchakra och frågade:


 "Jaha, och vad händer här?"




År 2001 magnetröntgades min rygg för första gången.

Nyheterna var dåliga, men bilderna gav bevis på det att jag inte simulerade mina smärtor!


Holotropin gav mig styrka att stå ut med mycket illvilja, grymhet och smärta som skulle komma till mitt liv under åren 2001-2017.


JAG ÄR INTE RÄDD FÖR DÖDEN, för jag förstår mycket mera om den stora resan som skall komma till oss alla.



Mina mandala-målningar efter Holotropi-sessioner, finns flera.



Stanislav Grof och hans fru skapade terapin Holotropisk andning.


VIDEO: Stanislav Grof: The Cosmic Game