Kliniska tester visar att den tyska Mind Machinen LAXMAN är suverän mot stress!

23.11.2014 15:10

ENDAST INFORMATION.

 

LAXMAN + FOTMASSAGE  =  REN LYCKA.

 

Mer info längst ner på sidan.

 

 

Modernt inom stresshantering / mentalträning: 

 

LAXMAN INNERTAINMENT SYSTEM styr varsamt dina hjärnvågor med vackra färger och inspirerande musik & rytmer.

  • Kliniska tester visar att den tyska Mind Machinen LAXMAN är suverän mot stress!

  • Ljus och ljud aktiverar olika delar av hjärnan.

  • Blodcirkulation stimuleras och därmed neuronerna och minnet.

  • LAXMAN ökar LIVSLUST och KREATIVITET.

 


 

Video 1.     Video 2.

 

Om de vetenskapliga studierna och dyl. kan du läsa HÄR.

 

Infovideo om de olika hjärnvågorna och hur en Mind Machine kan påverka hjärnan. (Eng.)

 

Laxman har massor med program. Alla är underbara!

 

Här finns några av dem:

  • ACROSS (activate alpha-20 min)

  • UNDERWATER (relax alpha-20 min)

  • COUNTRYSIDE (relax alpha-20 min)

  • BEACH (meditation theta-20 min)

  • DIDGERIDOO (activate alpha-20 min)

  • CHANTING (focus alpha-20 min)

  • BIONIK (create theta-20 min)

  • LOVELY (dream theta-20 min)

  • HIGHLANDS (escape delta-20 min)

  • MEDITATION (alpha-25 min)

  • VIBRATIONS (sleep delta-20 min)

  •  Vänligen läs även om HEMI-SYNC-teknologi.

Laxman passar inte gravida, epileptiker eller personer som har haft psykos eller har en hjärnskada.

 

"Nyckelpigan"

HELT UNDERBART MED FOTMASSAGE CARE II + MED VÄRME! 

DEN STIMULERAR ZONTERAPIPUNKTER  OCH HAR EN VÄRMANDE INFRARÖDFUNKTION. 

 

EFTER 10 MINUTERS MASSAGE AKTIVERAS KROPPENS OXYTOCIN-PRODUKTION! 

 

POCITRON TIPPSADE MIG ATT OLIKA KLIENTER KAN TA PÅ SIG BLÅA SKOSKYDD SÅ ATT SYSTEMET HÅLLER SIG FRÄSCH. DET BLIR INTE SVETTIGT, JAG HAR TESTAD FLERA GÅNGER.

 

TYVÄRR PASSAR INTE "NYCKELPIGAN"  FÖR PERSONER MED OSTEOPOROS OCH KÄRLSJUKDOMAR = DEN ÄR LITE TUFF.