En "blixthälsning" från andevärlden.

15.09.2018 10:25

 

Lördag 8 september. Jag vaknade tidigt, runt kl 5:30. 

 

Satt bara på sängen och stirrade rakt framför mig, var kanske inte helt vaken.... tiden försvann igen...

 

 

Plötsligt "blev jag väckt" att ETT STARKT VITT LJUS  till vänster om mig! Det blixtrade till snabbt och förändrade rummets energi!

 
 

 

Jag tog fram min pendel och alfabetsdiagrammet och fick ett meddelande som fick mig att gråta:

 

"DE DÖDEN SKILJER FÖRENAR GUD."

 

Har saknat mina föräldrar jättemycket, speciellt min far. 

Han gick bort pga "läkarnas" dumheter 2015. 

Jag var pappas flicka och vi tillsammans tog hand om mamma när hon blev sjuk 2009.

 

 

 
 

 

Blixtrande ljusfenomen är inget nytt för mig, när jag gick genom Ask Your Angels-bokens GRACE-process (1992) började jag få besök av blåa  miniblixtar! 

 
 

Det blåa ljuset kallar jag för "OFELAS". Jag ser ljuset ofta när jag läser The Angel Oracle-kort eller 

 

använder pendel 

 

eller på något annat sätt kontaktar "andevärlden".

 
 

En annan story när jag nästan dog och räddades av min "ÄNGEL".