Kristallhealing med tonhealing

16.09.2019 14:46

 

"KRISTALLER ÄR LEVANDE VÄSEN." 

 

Jacques Monod, framstående fransk forskare och Nobelpristagare i kemi.

 

 

ALLA KLOKA SHAMANER VET ATT JORDEN OCH KRISTALLER  ÄR ENORMA INFORMATIONSKÄLLOR. KRISTALLERNA KALLAS ÄVEN FÖR "FROZEN LIGHT".

 

VISSA NORDAMERIKANSKA INDIANSTAMMAR KALLADE BERGKRISTALLERNA FÖR: "GRANDMOTHERS".

 

***Kristaller har en atompuls /frekvens som din kropps atomer börjar spegla och du blir lugn.

 
 
 

"MÄNNISKANS ANDLIGHET BÖRJAR OCH SLUTAR

MED JORDEN".

Ask Your Angels.

 

 

BERGKRISTALLER KAN

  • TA EMOT, 

  • LAGRA och

  • SÄNDA INFORMATION I ELEKTROMAGNETISK FORM! DÄRFÖR ANVÄND DEM INOM ELEKTRONIK. 

 

EXTRA: Jag arbetar med OM -The Sound of The Universe och OTTO TUNER-tongafflar i början av behandlingen. 

***Ljudvågorna färdas djupt inne i kroppen och frigör stress från cellnivån. 

***Mirakelhealern Nancy Johnson från New York är min lärare i tonhealing, men jag arbetar intuitivt med hjälp av OFELAS, min guide.

 
 
 

2022: ENDAST FÖR KVINNOR.

200 kr / ca 45 min. Jag reserverar 1,5 h för ditt besök.

Bokning via mejl.