Kontaktperson Nadine Lalich fick OCKSÅ info om kommande asteroidnedslag.

07.06.2017 12:31

 

Här är Nadine Lalich Youtube-video.

 

WEB

 

Många av hennes kontakter är helt känslokalla. De informerade Nadine att en asteroid kommer att slå ner till Jorden (01:10:40 i videon) och då skall Nadine börja arbeta som en kontaktperson mellan utomjordingarna och människor.

 

Min kontaktupplevelse i drömmen från 1992 var kärleksfull och informativ.

 

 

Jag väljer att lyssna på mitt inre och mina drömkontakter.

Jag vill inte träffa Nadines utomjordingar, hoppas att alla taskiga människor får göra det.

(= Människor som inte har öppnat sitt hjärta. Christos-Sofia-invigning; kontakt med det planetariska medvetandet som öppnar kanalen till det galaktiska medvetandet.)

 

Mäster Hilarion varnar om vissa utomjordiska varelser, för de har inte samma utvecklingsspiral som mänskligheten. Man skall inte ens meditera på dessa stjärnor:

  • Zeta Reticuli,

  • Rigel,

  • Barnard´s star, 

  • Eta Dragonis.

Källan till informationen är "STARLIGHT ELIXIRS AND COSMIC VIBRATIONAL HEALING". Jag köpte boken 1998.