Om drömmarnas änglar.

04.02.2015 13:19


Jag har haft drömtydning som hobby sedan jag var tonåring.


När jag var 13 år så drömde jag om en ENORM ängel som stod på sädesfältet nära mitt hem i mellersta Finland. Ängelen log mot mig som Mona Lisa och hon hade massor med pappersark i sin famn.


Fortfarande idag, över 35 år sedan, kan jag komma ihåg känslan i den där drömmen. Det var REN LYCKA!


År 1992 (ca 13 år senare) hittade jag min käraste bok från New York: "Ask Your Angels."


Därifrån har jag tagit info om

Drömmarnas änglar


Dessa änglar är släkt med  informationsänglarna men de arbetar med oss när vi sover snarare än när vi är vakna. De kommer till oss i olika medvetandetillstånd som trans och ut-ur-kroppen-upplevelser.

Deras speciella domän är det undermedvetna.


Om du har blivit vägledd att arbeta med en drömängel, kalla på en av dessa himmelska reseledare medan du håller på att somna eller när du mediterar.


Informations änglar


De kallas också för registrerings-eller visdomsänglar. Deras funktion är att ge information till dem som ber om det.


Dessa änglar är himmelens bibliotekarier, väktare av det så kallade "Akashiska Böckerna/Arkivet". De kan ge dig information direkt eller fylla ditt liv med inspiration. Oftast arbetar dessa änglar med oss indirekt genom att ge vägledning till den informationen som vi söker.


Uppenbarelsen kan komma i form av en bok som ramlar ner från en bokhylla, en film som ger dig en sömnlös natt eller en sång som du inte kan glömma.


Jag ber om ursäkt om ev stavfel :-)