SO SER DET UT; DISTANSHEALING!

29.09.2018 22:04

 

 

Jag hittade flera videoklipp från 2006 när jag gjorde distanshealingtester med Dr Thornton Streeter i Stockholm.

 

Här finns en, klicka på denna länk: 1)  Ofelas-distanshealingtest-video, utan tal.

 

2) Ofelas-distanshealingtest-video, med Dr Streeters tal.

 

 

Damen som var mottagarperson var MS-sjuk och satt i en rullstol.

 

Jag var ca 13-20 km från platsen.

 

 
 

Dr Streeter och hans team från The Centre for Biofield Sciences

 

var mycket imponerade av Ofelas-energiens styrka som syntes tydligt, exakt på sekunden, på bilderna och videon!

 

 

Flera testar gjordes 2009!

 

 

 

 

 

 

Mina anteckningar efter en annan distanshealing-session med henne. (Alltså före tested med Streeter.)

 

 

Då berättade hon att: hon kände sig piggare, hon var klarare mentalt. 

 

Hon kände sig starkare med bättre muskelkontroll. 

 

Tarmen fungerade bättre. 

 

Hon kände "myrkryp" på benen och i ryggraden, något hon hade aldrig känt förut. -Hon hade inte haft känsel på benen före distanshealingen!

 

-Hon var så nöjd efteråt! Därför erbjöd hon sig att vara min "försökskanin" i det kommande testet med

Dr Streeter år 2006.