Unien tulkitseminen on sieluseikkailu & artikkeli: Kommunikointia sinisen olennon kanssa.

02.08.2020 11:48

 

 
 
Muistatko tälläisen kirjan? Äitini antoi minulle sen kun olin n. 12 vuotias. Siitä alkoi hurja seikkailu sisäiseen maailmaan ja on tuottanut valtavasti iloa, oivaltamista ja inspiraatiota elämääni ja taiteeseeni. 
 
 
Kävin naisuolisen psykoterapeutin johtaman unientulkitsemis-kurssin 90-luvulla Jakobsbergissä, Tukholmassa. Se oli naisryhmä ja meillä oli kunnioitus toistemme unia kohtaan.
 
 
Olen kirjoittanut yli 90 uni-enkelipäiväkirjaa, joista olen hyvin ylpeä, koska se osoittaa minulla olevan hyvän henkisen selkärangan, vaikka fyysinen onkin kulunut.
 
 
Ask Your Angles-kirjan enkelit kannustavat ihmisiä pitämään unipäiväkirjaa ja kirjoittamaan ylös henkimaailman viestit, koska kun ne ovat dokumentoitu, on sinulla todiste siitä, että kommunikaatio on molemminpuolista ja että saat neuvoja ja apua! Eli et voi huijata itseäsi ja sanoa, että olet vaan keksinyt kaiken...
 
 
Sain 30. heinäkuuta 2020 tiedon Ameriikasta, että minulle on myönnetty sertifikaatti unien tulkitsemiskurssilta: CERTIFIED DREAM INTERPRETER. Olkoon se etiketti yli 40 vuoden harrastukselleni.
 
 
MARIN UNIKIRJOJA.
 
 
UNIPALVELU: 
 
 
Koska unet heijastavat sisäistä maailmaasi ja sielusi luovuttamatta yrittää saada sinua kuuntelemaan, voi unien ymmärtäminen olla usein tärkeä koodi ja parantava avaus ihmisen ongelmiin. Monet suuret keksinnötkin ovat saaneet ratkaisunsa unien kautta.
 
Älyllä pääsee A:sta B:ehen, sisäisellä näkemisellä pääsee useampiin ja uusiin, yllättäviin ratkaisuihin!
 

En tulkitse tavanmukaisesti untasi, vaan teen sen omalla tavallani. Jos haluat että katson heilurilla mikä tähtienergia (Mestari Hilarion tähtitiedot) liittyy uneesi  ja siihen liittyvät enkelineuvot, ota yhteyttä kertoen meilissä unestasi: atonworks@hotmail.com

 
 
Käytän tulkinnassa enkelioppaani Ofelaksen apua.
 
 
Tarjous keväällä 2022: 100 kr / uni. Voit maksaa Swishillä: 076-206 7110 tai PayPalillä.
 

 

  MITÄ SANOI IHASTUKSENI ALITAJUNTA? LUE UNEN TULKINTA.

 
 

 
 
 

Tähteläiset-lehden artikkeli vuodelta 2013, kirjoittanut Mari Aton.

(Webversiosta puuttuu muutamat kuvat, mutta tulossa ovat.)

KATSOTHAN LOPUSSA MARIN LISÄYKSEN VUODELTA 2020!

 
 

MARI ATON JA UNET: KOMMUNIKOINTIA SINISEN OLENNON KANSSA”.

 

Toivon, että tekstini voisi uusille tulokkaille muista universumeista ja tähtisysteemeistä  yms. antaa voimaa olla oma itsensä ihmiskunnan keskellä. Ihmiskunnan, joka vielä monin tavoin kokee laumasieluisuutta ja uhkaa erilaisuutta kohtaan. En näe tämän vielä muuttuvan tämän uuden aikakauden alussa. Sitten vasta, kun ihminen kokee yhteyden Korkeaan Minäänsä voi kaikenlainen orjuus ja epädemokratia tältä pallolta loppua!

 

Olen silloin tällöin tuntenut kamalaa vastenmielisyyttä olla ihminen. Olla lajitoveri ihmisten kanssa, ketkä tietoisesti tai vähemmän toisesti sallivat oman planeettansa tuhoamisen lisääntymällä ylettömästi ja rohmuamalla luonnon resursseja omalle pesueelleen, luoden himotarvetta tarpeettomien tavaroiden luomiseen ja ylettömään eloon.

Univiesti kertoi: ”Olet ollut hoitamassa kehitysvammaisia ja rakastit heitä. Muista, että monet ihmiset ovat SIELULLISESTI kehitysvammaisia”.

 

Nämä sanani kertovat sinulle minun omasta kamppailustani. Älä luulekaan, että korotan itseäni näillä kokemuksillani: olen varmasti luonut pienen järven kyyneleilläni johonkin paikkaan universumia, puuh! Nämä sanat koostuvat tiedoista, jotka ovat yliaistillisia kokemuksistani; unia, rukouksen aikana koetuista kokemuksia, regressioista ja heiluriviestejä. En ole uskonnollinen, mutta minulla on syvä usko korkeaan voimaan, joka on kaikenkattava elämänvoima.

 

Sananlaskut ovat kiteytettyä tietoa ja tässä muutama, jotka sopivat mielestäni tekstiini:

Uneksiva mieli on portti ikuisuuteen”.

Yhteensattuma on Universumin salainen arkkitehtuuri”.

Myös Buddha opetti että nukkuessaan ihminen on tietoinen.

Katso myös Platonin Luolavertaus.

 

Kaikki alkoi iltarukouksesta ja pienen ihmisen halusta auttaa. Lapsena rukoilin kiihkeästi iltarukousta. Martta-mummu, joka oli syntynyt 1897 opetti minulle iltarukouksen tärkeyden. Koska Pikku-Mari oli jo syntymästään ollut vähän ”turbo”, niin aloin rukoilemaan ensin perheenjäsenten ja kaikkien sukulaisten puolesta. Ihmiskunta tuli sitten ja sitten tietysti tulivat koirat ja muut kotieläimet. 

 

Koirani Lilo oli paras ystäväni lapsena ja näin jälkeenpäin ymmärrän, että se karvainen enkeli opetti minulle todellakin ehdotonta rakkautta, kun aikuisten maailma oli niin monimutkainen ja kumma. Rukouksissani pyysin myös apua kaikenlaisille hyönteisille ja kasveille. Luettelin pitkät listat eri elämänmuodoista. Näistä rukouksista alkoi tulla hyvin aikaavieviä, mutta palkkio oli kuitenkin valtava jumal-läheisyyden tunne: Tunsin, että leijuin ja koin jotain äärettömän pehmeää… sairas lapsikehoni oli kaikesta kivusta vapaa ajattelin silloin, että nyt olen lähellä Jumalaa!  Jo silloin, hyvin pienenä pyysin että saisin aloittaa työni.

 

Lapsuuteni oli täynnä sairauksia, koettelemuksia, joista ei ole kenellekään iloa sen lukemiseen.  Neljä-vuotiaana oli lähtö lähellä keuhkokuumeen takia ja jouduin sairaalaan. Luustosairaus selkärangassa on ollut suuri kivunaiheuttaja.  Olin myös pahasti allerginen. Olin varmasti taakka vanhemmilleni ollessani hyvin usein sairas ja että kastelin sänkyni vielä 7 vuotiaaksi asti! Henkiparantaja Esko Jalkanen tuli kerran varpumies Mauno Pohjosen kanssa mittaamaan energiat sänkyni kohdalla. Sieltä löytyi ns vesisuonienristeys, joka on fyysiselle terveydelle vaarallinen. Sänkyni paikka siirrettin ja niinpä loppui yöpissaaminenkin. Raskas isku minulle oli se, että rakas koira-ystäväni myytiin allergiani vuoksi. Se olento tulee vieläkin uniini… 

 

Mennessäni ensimmäiselle luokalle kouluun, aloin etsiä partneriani! Aloin kirjoittelemaan rakkauskirjeitä ja se ei ollut hyvä opettajien mielestä. Näin aina, jo lapsena, että tulen tekemään yhteistyötä jonkun miehen kanssa. Aika tietysti tulisi näyttämään, kuka se mies olisi. Mutta kun on Tulihevonen, niin on aina kiire! Full power head on!

 

Esko-setäni asui perheineen samassa talossa, kuin minunkin perheeni ja hän teki minuun syvän vaikutuksen. Tunsin, että hän piti minusta kovin, ehkäpä siksi, että hänelle itselleen ei siunaantunut tyttölasta, en tiedä. Hän opetti minulle suomalaisia alkuvoimaisia shamaanikansan nikseja kuuluisa kaukoparantaja ja mystikko kun oli. Hän opetti mm veden energisoinnin, kauan ennen kuin Dr Emoto puhui siitä, sehän oli vanhan kansan tietoa.

 

Tullessani teini-ikään hän lainasi minulle teosofista yms kirjallissuutta. Ahmin hänen opetuksiaan ja hänen lainaamiaan kirjoja. Muut ikäiseni lukivat Harlekin-kirjoja ja minä teosofiaa, ilmankos minua haukuttiin kylällä mm. Ufoksi. Se oli kylläkin ainut haukkumanimi, josta tykkäsin! Olinhan myös lukenut isä-Kallen Von Däniken kirjat, jotka käsittelivät avaruuskontakteja ihmiskunnan historiassa. Von Däniken kysyi, eräässä kirjassaan: ”tulimmeko tähtien takaa”? Minä vastasin mielessäni: ”Jotkut ainakin”.

 

Esko-setä opetti minua ja ennusti minulle mahtavaa henkistä tulevaisuutta, mutta ensin minun tulisi hankkia hyvät juuret, maaduttua. Maaduttumista hän minulle aina toitotti, enkä oikein silloin vielä ymmärtänyt, mitä se oli. Esko sanoi myös, että tulisin itse löytämään vastaukset ja ratkaisut kysymyksiini.

 

Minua alkoi kiinnostamaan unet, erityisesti erään hyvin voimakkaan unikokemuksen jälkeen, joka minulla oli 13-vuotiaana. Unessa tapasin valtavan enkelin, jolla oli paperiarkkeja sylissään ja muistan vielä, kuinka me yhden kaverin kanssa nauroimme, että olikohan se arkkienkeli? Esko-setä sanoi, että se varmasti oli aito tapaaminen enkelin kanssa!! Ja sekös innosti!!

 

Unien dokumentointi ja niiden tulkkaus oli, ja on vieläkin, minulle valtavan tärkeää ja mielenkiintoista. Selvästi muistan, kuinka lapsena näin unen taivaasta, joka oli täynnä erilaisia kirkkaita värejä, kuin ilotulitusta. Oli aivan haltioissani tästä ja ymmärsin sen olevan toinen ns. suur-uni. Rakastin värejä ja käytin niitä myös pukeutumisessani.

 

Tietenkin myös lentäviä lautasia ilmestyi uniini. Aina, kun unessa kerroin aluksista muille ne poistuivat näkyvistä. Ehkäpä he eivät halunneet näyttäytyä kaikille edes unissa?

 

Unista tuli minulle todellinen henkireikä.  Innostuin valtavasti, kun luin alkuperäiskulttuurista ja perheestä, joka aamuisin perheenjäsenten kesken kertoivat yön seikkailustaan toisilleen. Yritin kylvää tätä ideaa omaan perheeseeni, huonoin tuloksin. Sitten keksin alkaa kirjoittaa uni-päiväkirjaa ja se tuotti minulle tyydytystä, koska koin uneni niin tärkeiksi. Minulla oli tyttökammarini seinällä juliste, jossa luki: ”Ramses ja unet”

 

Varmasti olin outo lintu pienellä kylällä. Viisas äitini ja isäni reagoivat erittäin positiivisesti ja nopeasti toiveeseeni lähteä vaihto-oppilaaksi Ameriikkaan! Olin yllättynyt, kuinka nopeasti he siihen suostuivat.  Olen heille siitä ikuisesti kiitollinen, koska jos en sinne olisi päässyt, ehkäpä minusta olisi tullut turhautunut kanta-äiti kylälleni? Olin vähän omapäinen ja villi, joten ymmärrän vanhempieni nopean ratkaisun!

 

Vuosi Ameriikassa ei todellakaan ollut helppo, mutta se oli aivan valtavan hieno! Pidin tarkkaa päiväkirjaa myös siellä.  Aina ennen nukkumaan menoani toivoin osaavani englantia unessani. Tiesin uniharjoittelun olevan tärkeää opiskellassani unikirjoja Suomessa. Ei mennyt kauaa, kunnes koin, että puhuin englantia myös unimaailmassa. Silloin kommunikaationi alkoi helpottua. Kehosta irtaantumiset jatkuivat ja näin itseni leijuvan katonrajassa, jääden salaiseksi tiedokseni vain päiväkirjoilleni.

 

Amerikkalaiset olivat ainakin silloin 80-luvun alussa mukavia, vähän pinnallisia ihmisiä. Vaihto-oppilasperheen tytär vihasi minua ja vaikeutti oloani kiusaamalla ja haukkumalla, mutta koska minulla oli iltarukous ja muut opintoni henkisistä aiheista, ajattelin, että kyllä minä tamän kestän. Kuinka kummallista olikaan, juuri tämän kiusaajan tuttavapiirissä oli nainen, joka antoi minulle ensisysäyksen meditaatioon. Hän kertoi jokapäiväisen hiljentymistekniikan olevan yksi tärkeimmistä asioista hänen mielestään. Ajattelin, että meditaation minäkin haluan oppia!

 

Ja niin minä opettelinkin palatessani Suomeen. Kävin ensin Savonlinnan taidelukion kuvataidelinjan ja sen jälkeen Käsi- ja Kotiteollisen koulun. Siellä valmistuin taidevalajaksi ja erikoistuin bronssivaluun.

 

(Kuvassa bronssiveistokseni ”Lacrima Mundi” Maailman kyyneleet. Visio tuli minulle meditaatiossa.)

 

Siihen aikaan lopetin myös lihansyönnin, koska luijn erään selvänäkijän kertomuksen: hän tunsi joka kerta ohittaessaan teurastamon valtavaa eläinten tuskaa! Lihansyöntini loppui, kuin veitsellä leikaten!

 

Artesaanin loppututkinnon jälkeen lähdin Helsinkiin tutkimaan taidekoulu-MAA: ta, jonka opetukset perustuivat Maharishi Mahesh yogin-opetuksiin TM-meditaatiosta ja luomisesta. Viisas äitini Anja, antoi minulle pussillisen öljyväreja ja sanoi, että ota maalaaminen terapiana!! Ja niinhän minä teinkin. Meditoin, kävin päivisin töissä Kellokosken taidevalimolla ja iltaisin kävin taidekoulua, maalasin ja muokkasin visioitani materiaan.

 

Hesassa elämä oli suloista, intensiivistä ja ”bailaamista”. Tapasin komean ruotsalaisen miehen ravintolassa ja hän halusi kovasti, että alkaisimme kirjeenvaihtoon. Lupasin kirjoittaa ja ajattelin, että ehkäpä lähden Tukholmaan kesätöihin. Ja kuinkas kävikään!? 90-luvun alussa muutin Tukholmaan ja menin naimisiin. Valitettavasti pian sain kokea, ettei Janne ei ollutkaan se mies, jota olin luullut koko pienen ikäni hakenut. Hän oli mies, joka opetti minulle paljon seksuaalisuudesta ja kuinka se puoli toimii miehen ja naisen välillä. Valitettavasti luulin tätä lujaksi, aidoksi rakkaudeksi, koska kehoni hetkittäin ui intohimon aalloilla. Mutta niinkuin Ameriikassa sanotaan: ”Intohimo kestää kolme kuukautta, herpes koko elämän!” 

(Ei minulla ole herpestä.)

 

Näin paljon unia ollessani hänen kanssaan, myös ns valvenäkyjä, esim leijuva valoristi. Luulin sitä ensiksi kuolemanviestiksi, mutta myöhemmin olen ymmärtänyt, että se liittyy Mestari Maitreyaan.

 

Eräässä unessani, josta tulisi yksi elämäni vaikuttavimmista, ja joka vaikuttaa minuun edelleenkin on se, jossa minä lensin avaruudessaa oppaani kanssa. En nähnyt häntä, kuulin vain hänen äänensä. Hän näytti minulle eri planeettoja ja niiden pintoja, sekä kuun pinnan meteoriitti jäljet.  Hän vei minut myös maapallon yläpuolelle ja näytti maankuoren arvet. Hän sanoi, että meteoriitti-isku tulee tapahtumaan myös minun elämäni aikana, muttei minun tulisi pelätä koska, kun kutsun heitä, he tulevat hakemaan! Maaplaneetalla on kaksoisplaneetta!”

 

 Jannen kanssa lähdin käymään hänen työnsä vuoksi New Yorkissa. Sieltä löytyi kirja, joka tulisi vahvistamaan sisäistä minääni. Tiesin, että lähden hakemaan kirjaa, mutta artesaanina oletin löytäväni alan kirjan. Näin ei käynyt, vaan harhaillessani Nykin kirjakaupoissa löytämättä mitään sen kummempaa, annoin periksi. Erään kirjakaupan aulassa olin jo lähdössä pois, kunnes kuulin voimakkaan sisäisen äänen: ”Katso taaksesi!” Käännyin ja näkökenttääni osui kirja, jonka nimi oli: ”Ask Your Angels”. Menin katsomaan tätä uutuutta ja ostin sen välittämästi. Olin aivan haltioissani! Siinä oli enkeleiltä kanavoitu harjoitussysteemi, kuinka me ihmiset voimme saada yhteyttä siihen korkeaan hierarkiaan! Olinhan jo nuorena nähnyt unta minun arkkienkelistäni, joten tämä kannusti minua kovin. 

 

Kirja perustuu iloisen rankkaan ja perinpohjaiseen prosessimaiseen itsetutkisteluun. (The Grace-process / Armon-prosessi.) Kirjan vaikuttavimmat viestit olivat maaduttuminen/yhteys Maa-planeettaan ja kaikista negatiivisista ohjelmoinneista/projektioista  irtipäästäminen. Juuri maaduttuminen oli enkelikirjan mukaan vankan henkisyyden A ja O. Siinä se taas oli, se maaduttuminen!

 

Kirjassa oli myös erittäin inspiroiva osuus ns ”Enkeli Oraakkeli”, jossa enkelit olivat antaneet konkreettisia ohjeita, kuinka tienviitekorttien kautta voi saada kullanarvoisia neuvoja! Tietenkin halusin vesivärein maalata ja tehdä itselleni oraakkelikortit. Yksi tärkeä enkelikirjan opetus on se, että täytyisi dokumentoida viestit, sillä muuten ihminen helposti analysoi ne pois päivätajunnastaan.

Eräs näkijä vakuutti minua, että minun olisi alettava myymään niitä kortteja, koska se on osa elämäntyötäni!

 

Otin yhteyttä Andrew Rameriin, joka oli kanavoinut oraakkeliosan tiedot ja sain häneltä luvan käyttää tekstiä, kun kerroin millaista unta olin nähnyt! Unessa tapasin valkohiuksisen, pullukan kikkurapään, miehen, joka näytti minulle ”Thumbs upp”-merkin, elikkä ”Hyvä juttu”. Andrew alkoi nauramaan ja kertoi, että hänen enkelinsä on juuri tuollaisen näköinen!

 

Tästä hetkestä lähtien minun ja ex-mieheni suhde alkoi muuttua huonompaan suuntaan. Hän alkoi pelkäämään kehitystäni ja kiinnostustani enkeleihin! Häntä raivostutti heilurin käyttöni, koska hänen oli vaikea salata asioita minulta.

 

Kävin rivakasti hoitoalalla töissä ja vapaa-aikanani taiteilin ja tein henkisiä harjoituksia. Kävin jopa Suomessa asti tekemässä veistoksiani.  Mutta niinpä kävikin, että selkäni vioittui pronssivalu- ja hoitoalan hommissa. Kipu alkoi pahasti kalvamaan selkääni. Söin kamalat määrät särkylääkkeitä… ja minusta tuli surullinen. Oli pakko hiljentää tahtia! Ortopedispesialisti ehdotti suurta jäykistämisleikkausta sekä ristiselkään, että niskaan. Minussa heräsi suuri kysymys: "Onko olemassa joku muukin konsti kivunhallintaan/tervehtymiseen? Kyllä” intuitiivinen viesti kuului; "anna eteerisen kobran nousta selkärangassasi!".

 

Voilá: enkelikirjassahan oli fantastinen harjoitus: Maa-Kosmos-meditaatio!

(Basic grounding meditation.)

 

Aloin tekemään maaduttavaa harjoitusta kirjan ohjeiden mukaisesti ja sain kokea jotain valtavan suurta: koko-keho-orgasmi! Tein kuten ohjeissa sanottin ja visualisoin maa energia nousevan minussa päähäni asti ja siitä ylös kosmokseen. Näin olin korkeammassa tietoisuuden tilassa! Tämän hetken jälkeen en ollut enää sama Mari!

 

Earth is Heart. Heart is Love!

 

Opettelin siis heilurinkäytön ja kävin paljon muitakin henkisen kehityksen kursseja. Minussa oli aivan valtava tiedon ja kokeilun halu.

 

Heiluripuhdistamisesta tuli nopea metodi, joka auttoi minua valtavasti kivuissani. Aina ei voi meditoida puolta tuntia… Oli elintärkeätä saada oppia metodi, jolla voi tutkia auran puhtautta ja sen nopeasti puhdistamista. Olin aikaisemmin ollut niin sinisilmäinen muista ihmisistä ja monista Esko-setä minua varoitti. Hän sanoi, että monet ovat ns. ”valurautaihmisiä” ilman myötätuntoa, ilman sydämen avoimuutta. Pahoja ihmisiä, jotka halusivat muille pahaa.  Heissä oli henkiparasiitteja (kutsun niitä kirpuiksi) ja siksi ne ihmiset säteilivät valoa hajoittavaa energiaa. Mestari Jeesus puhui ”sielunvihollisista” ja niitä oli kätevä spaanata tällä heilurimetodilla ja pyytää enkeleitä avuksi. Ymmärsin myös, miksi voin niin huonosti ollessani tiettyjen ihmisten kanssa: kirputhan tarttuvat. Enkelikirjan avulla ymmärsin myös olevani ns. selvätuntoinen ihminen, en vain ollut uskaltanut luottaa kehoni vinkkeihinNykyisinhän tiedemiehet pystyvät mittaamaan, että sydämen sähkömagneettinen kenttä on suurempi, kuin aivoilla. Sydän myöskin reagoi nopeammin energiainformaation kuin aivot, n. 5 sekuntia aikaisemmin.

 

Janne ei kestänyt enkeli-juttujani, vaan alkoi juomaan alkoholia oikein olan takaa! Hän häipyi viikonlopuikisi ja takaisin tullessan hän ei muistanut mitään. Tajusi vain, että häneltä oli mennyt 3-4 tuhatta rahaa. O.k. minulle riitti. 1995 jätin hänet ja jatkoin matkaani. Eromme jälkeen Janne sai HIV-tartunnan, mikä oli traagista….

 

Olen kuitenkin kiitollinen tästä liitosta, Janne opetti minulle paljon. Se tieto, jonka hän antoi minulle matkapuhelimien vaarallisuudesta on ollut erittäin arvokas. Hän oli 90-luvun alussa Ruotsin Ericson-firman nuorin kännykkä-ekspertti ja kertoi tietävänsä jo silloin, että kännykät aiheuttat ihmisille aivokasvaimia ja syöpää. Hän haukkui itseänsä ”kännykkä-huoraksi”, tuntiessaan ilmeistä syyllisyyttä tästä konfliktista tehdä tällä alalla töitä, vaikka tiesi kännykkäsäteilyn olevan niin tuhoisaa. Tässä varmasti syy hänen rajuun alkoholin käyttöönsä!? Minä käytän kännykkää minimaalisesti, yleensä vain tekstiviestien lähettämiseen. Lankapuhelimen pitäminen maksaa paljon, mutta näen sen tällä hetkellä olevan sen arvoista.

 

Huippu-parantaja New Yorkista Nancy Johnson paranti minun allergiani, joka vaivasi minua pahoin avioeroniaikana ja sen jälkeenkin. Nancy teki yhteistyötä enkelten kanssa ja opetti minulle mm. äänirautaterapian. Hän sanoi minulle, että minun tulisi tehdä vielä yksi regressio, jotta ymmärtäisin, kuka mina olen.

 

Olin tehnyt monta regressiota ja tunsin vastusta, mutta koska luotin Nancyyn, teimme vielä yhden regression. Siinä en enää laskeutunut maapallolle, vaan olin valonkipinä universumissa, eräänlainen viestittäjä!  Kohtasin jälleen valtavan suuren enkelin, joka kysyi minulta, että haluaisinko hommiin maapallolle. Kieltäydyin jyrkästi, koska ihmiskunnan pimeys ei houkuttanut!! Enkeli oli diplomaattinen ja suostuttelevainen. Minulle annettaisiin viisi inkarnaatiomuistoa tuekseni, jos suostuisin hommiin! Ja jotain muutakin oli tiedossa, mutta valitettavasti sen olen sulkeutunut muististani.

 

 O.k. voinhan vaikka suostua hommiin Maa-planeetalle. Lensin avaruudessa eräänlaisessa aluksessa ja tullessani maan yläpuolelle kohdistin katseeni pohjoismaihin ja Keski-Suomeen. Siihen alueeseen olisi minulle annettu symboli, johon laskeutua: kampasimpukka. (Tulkkaus: fyysinen kuori.)

 

Nancy myös teroitti minulle jotain vapauttavaa:

Tee mitä teet, mutta älä tunne syyllisyyttä siitä. Se on syyllisyys, joka tappaa!!”

 

Asuin maanalaisessa lokaalissa neljä vuotta eroni jälkeen. Olin selkäsairas, ei työtä ei asuntoa. O.K. täytyi siis löytää aurinko itsestäni, kun kämpässäni ei ollut edes ikkunoita! Meditoin ja elin normaalia rock´n´roll-elämää. Mietin kerran, että mikähän se minun enkelini nimi oikein on. Heilurilla sain nimen: ”OFELAS”. Ajattelin, että onpa metka nimi ja enkelille varmasti sopiva!! Meni noin pari viikkoa tästä, niin lehdestä näin, että TV: stä tulee elokuva, jonka nimi on : ”OFELAS, TIENVIITOITTAJA”. Itkin ilosta, enkä enää epäillyt. Kysyin tietenkin kaikenlaista! Yksi vastauksista oli hirmu mielenkiintoinen, kun kysyin minkä värinen olet? ”Sininen.”

 

Siihen aikaan oli myös muotia etsiä oma ns. tähtinimi. Minulle tuli Mari Aton. Sillä nimellä signeerasin maalaukseni jo vuosia, ennenkuin virallisesti rekistöröin sen täyttäessäni 40 vuotta. Selväkijä/kontaktihenkilö Kalevi Riikonen sanoi minulle vuonna -95, ettei minun kannattaisi ottaa sitä nimeä vielä silloin, koska en jaksaisi kantaa sitä siinä vaiheessa. Olin hänen mukaansa ollut ylipappi muinaisessa Egyptissä. Vuosia myöhemmin (2001) Sakkarasta, Etelä-Egyptistä löydettiin ylipappi Meri Atonin hauta! Vitsailin mielessäni, että pitäisi mennä sinne hakemaan vanhat seremoniaesineet pois. Matkustin vuonna 2007 Egyptiin, mutta valitettavasti ei Meri Atonin hauta ollut silloin avoin yleisölle.

 

Kalevi Riikonen oli minulle silloin erittäin innoittava harvinaisuus ja luin hänen mahtavat kirjansa heti.

 

Välillä olin ”Isis Kammaressa” töissä. Siellä tapasin mielenkiintoisia, mutta hyvinkin kieroja mediaalisia ihmisiä. Eräs mukava nainen antoi minulle lahjaksi kasetin, jossa oli kaksi kiehtovaa, johdettua meditaatiota: ”Delfiini + Sirius-avaruuslaiva” ja ”I AM-tietoisuus”-meditaatio. Näistä kahdesta tuli minulle lisäharjoituksia, joita olen jatkanut tähän päivään, eli yli 15 vuotta!

 

Samaan aikaan ostin kirjan, josta tuli toinen opaskirjani: ”Starlight Elixirs and Cosmic Vibrational Healing”. Se on kanavoitua tietoa Mestari Hilarionilta ja kertoo universaalisesta kehityksestä eri tähtiryhmissä ja kuinka tähdet vaikuttavat meihin!

 

Sain taas univiestin: ”punainen valo ja charlie danne”. (Tässä keksitty suojanimi.)

Hän oli mies, joka teki valon eri taajuuksien kanssa työtä ja halusin hänen koulutukseeensa.  Värit olivat kuin vanhoja tuttuja ja ihastuin häneen ja väreihin kokonaan! Valitettavasti talouteni ja tietyt muut tekijät eivät sallineet koulutuksen aloittamista.  Välillimme kehkeytyi pieni tulinen romanssikin, minulle siihen aikaan helppo homma! Kuvittelin voivani tehdä hänen kanssaan yhteistyötä. Energiapuhdistukset ja värivalot olisivat Ofelaksen viitoituksen mukaan virittävä, avaava yhdistelmä.  Mutta pian tajusin, ettei hänen ”dogmassaan” ollut tilaa minulle, etenkään kun hän ei sallinut minun puhuvan enkeleistä. -Toistuva kaava. WTF?

 

Tunsin suurta tulevaisuuden uskoa rakkaudessani ja halusin auttaa myös tulevia tähteläisiä. Kävin vauvahieronta- ja rentoutusterapeuttikoulutuksen. Pidin vauvahierontakursseja, mutta nuorien äitien innostus oli laimeaan, he eivät halunnet maksaa kurssimaksuja. Neuvolat antoivat siihen aikaan ilmaisen vatsahierontaopetuksen, joka on vain pieni osa tätä tärkeää konseptia. Kurssien jättäminen aiheutti minulle jälleen kyynelehtimistä.

 

 Ystävyys kuitenkin tämän väriterapeutin kanssa sai aikaan minussa inspiraation, jonka aikana loin Psykonavigointi/enkelikurssi-metodin ” Jumalattaren Matka Kosmokseen”.

Se on erittäin kaunis musikaalinen matka ja johdettu meditaatio, jonka aikana osallistuja voi matkata eri tähtikeskuksiin ja tavata jumalattaria, valon oppaita ja enkeleitä. Halusin luoda mitä kauneimman kurssin, jollaisen itse olisin aikanaan halunnut käydä.

 

 

Jumalattaren matka kosmokseen”-kurssimainos. Orbi pääni takana on Ofelas. Tämä valo-orbi tuli erääseen toiseen kuvaan, kun kutsuin Ofelasta!  Tässä mainoskuvassa se on vain siirretty Photoshopissa suurennettuna pääni päälle.

 

Tein Enkeli Oraakkeli-istuntoja heilurin kanssa muistaen Esko-sedän varoitukset olla tietoinen sitä, mitä sanoa ihmisille. (Karman luominen.) Monet ihmiset itkivät istuntojen aikana, koska viestit osuivat niin oikeaan, usein piiloteltuihin asioihin! Tein samalla aina aurapuhdistuksen ja homma toimi! Pidin heiluri- ja enkelikursseja.

 

 

Aikaisemmassa univiestissä punainen valo oli siis tärkeä. Kuin tilauksesta löysin kirpputorilta vanhan infrapunalampun, jota kerran tuijottelin. Tämä valo aiheutti minussa sellaisen rikinkatkuisen reaktion, jota en koskaan unohda. Minussa nosti päätään voima, jota voisi verrata valtavaan käärmeeseen. Voima oli suojaava, integroiva ja varoittava. Tämä energia on ollut sen jälkeen useasti läsna ja noussut kuin Aladin lampustaan tilanteissa, kuin minua on uhattu jollain tavalla tai jos olen tarvinnut ekstravoimaa.

 

Pian näin unen, jossa ryhmä sieluja seurasi opasolentoa. Meidät vietiin pyykkinarun eteen, jolle oli ripustettu fyysisiä kehoja, kuin tyhjiä makuupusseja. Opas alkoi kertomaan: ”Se sielu, joka ottaa tämän ensimmäisen kehon tulee tekemään maapallolla työtä sen ja sen asian kanssa. Se sielu, joka ottaa tämän toisen kehon ottaa työtehtäväkseen sen ja sen”... Ja niin esittely jatkoi. Viimeisenä oli keho, joka oli keskeltä, vatsan kohdalta rikki, se oli melkein poikki!  Minä aloin kiihkeästi viittelemään saadakseni sen. Olin siis itse henkimaailmassa valinnut kehoni! Tämä oli hyvin tärkeää ymmärtää, marttyyriajatteluni katosi.

 

Tapasin Tomaksen. Tähti-ihmisen, joka on hyvin musikaalisesti lahjakas ja ns. tekno-hemmo. Meistä tuli hyvät ystävät ja olemme tukeneet toisiamme paljon. Meidän yhteistyöprojektimme ovat olleet tosi hauskoja ja henkisiäkin: olemme tehneet monta johdettua meditaatiota yhdessä hänen pikku kotistudiossaan. Ystävyys vaatii pitkämielisyyttä ja on suuri lahja.

 

Univiesti ennustajanaiselta: ”Kaikki järjestyy, kun olet vain oma itsesi!"

 

Kuulin fantastisesta terapiasta 2004: Holotrooppinen hengitys. Se on metodi, jossa ihminen voi kokea korkeamman tietoisuuden ja kokea oman rajattomuutensa. Metodi on erittäin rankka, enkä suosittele sitä kelle tahansa. Sen aikana voi helposti jättää fyysisen kehonsa. On todisteita, että osallistujat ovat saaneet tietoa elämän/luonnon osa-alueista, joista heillä ei aikaisemmin ole ollut tietoa, esim kasvi-ja mineraalien molekyylirakenteista. (kts Stanislav Grof.) Ja tietenkin halusin kokeilla tätä! Jo ensimmäisellä kerralla koin olevan tunnelissa, jonka päässä oli kirkas valo ja sen valon edessä oli joku olento, joka kysyi minulta: Oletko valmis kuolemaan”? Olin mielestäni ja jopa mega-innokaskin. Antaa palaa! Samassa hetkessä olin täydellisessä valossa ja tietoisuuteeni tulvi informaatiota salaman nopeudella. Jokainen kysymys, jota olin miettinyt sai vastauksensa!! Minua myös kannustettiin olemaan iloinen ja nauttimaan elämästäni, koska silloin tekisin parhaiten työtäni. Mikä paradoksi, monet henkilöt Ruotsissa eivät ole halunneet kanssani yhteistyöhön, koska en ollut heidän mielestään tarpeeksi vakavamielinen!

 

Tämän tunnelin päähän, eräässä toisessa sessiossa, ilmestyi ystävällinen avaruusolento joka kysyi, että: ”Mites täällä menee”?

 

Monet ovat ilkkuneet ja poissulkeneet minut sen takia, että uskoin kaukoparannukseen, enkeleihin ja hengen valtavaan voimaan. Suomalaisen sisuni ansiosta ja Esko-sedän sanat muistaen jatkoin kuitenkin omaa linjaani.  Päätin myös näpäyttää kiusanhenkiäni. Neljän vuoden aikana otin yhteyttä 14:sta (!!!) tutkijaan eri maista ja kysyin, jos he haluaisivat tehdä mittauskokeita Ofelas-energisoinnista kanssani. Vastaukset heiltä oli aina: ”EI.”

 

Eräs ruotsalainen tutkija, joka on naimisissa meedion kanssa, sanoi, etten koskaan tule saamaan yhteistyöapua ruotsalaisilta tutkijoilta, koska heidän tulonsa ovat niin kytköksissä lääketehtaisiin!

Tämän ajallisesti pitkän etsimisen jälkeen huhtikuussa 2006 osallistuin Tukholman Kuninkaallisessa Teknisessä Korkeakoulussa järjestettyyn "Kvanttilääketieteen seminaariin”. Seminaarissa puhuivat kuuluisat tutkijat mm. siitä, että on olemassa eräänlainen matriisi, valoverkosto, kaiken elävän välillä. Tähän teoriaan nojautuen voidaan selittää esim telepatia ja kaukoparannus. Noh, tämähän on erittäin vanhaa tietoa.

 

Tapasin seminaarissa bioenergiakenttä-tutkijan Englannista, Thornton Streeterin. Saimme hyvän kontaktin. Olin nähnyt hänestä unta edellisenä yönä. Hänellä oli öisen tiedon mukaan vatsa kipeä ja että minun tulisi ”kaukoilla”, Kysyin Thorntonilta seuraavana päivänä, kun tapasimme, oliko hänen vatsansa kipeä, niin hän vastasi että: ”kyllä yöllä, muttei enää”. Kerroin ”kaukostani” ja hän ällistyi täysin! Sovimme tulevasta kaukoenergisointi-kokeesta. Hänellä oli kokeeseen tarvittava tietotaito jo 15 vuoden takaa sekä instrumentti Polycrome Interferense Photography-kamera, PIP.  Sillä voidaan kuvata ihmisen elimistön sähkömagneettinen säteily.

 

Teimme kaukoparannuskokeen elokuussa Tukholmassa, aivan fantastisin tuloksin. Tutkija oli innoissan ja monen todistajan läsnäollessa totesi, että sähkömagneettinen kenttä oli huomattavasti kohentunut, eikä tutkija ollut tälläistä aikaisemmin nähnyt! Välittämäni energian vaikutus oli epätavallisen voimakas, kohdistunut ja pysyvä. En puhunut hänelle enkeleistä mitään, mutta tiedän hänen huudahtaneen kokeen aikana, että: ”This must be angel energy”, koska hänkin oli kokenut energian kehossaan.

 

Vuonna 2007 rakas Esko-setäni muutti ajasta ikuisuuteen! Mikä menetys! Hän ilmestyi pian uneeni kysymään: ”Haluatko jatkaa työtäni?” ja vastasin hänelle: ”Kyllä, mutta omalla tavallani.”

 

 

Vuonna 2009 jatkoimme yhteistyötämme tohtori Streeterin kanssa ja teimme menestyksellisiä kokeita, joissa hän oli testiryhmänsä kanssa Intiassa. Välitin energiaa Tukholmasta Intiaan viidelle eri henkilölle!  Kaikissa tapauksissa puhelimessa tehty diagnoosini oli oikea ja jokaisella kerralla energia pystyttiin energisoinnin aikana mittaamaan! Streeter oli niin innoissaan tästä, että halusi tehdä kanssani mittavan tieteellisen koesarjan. Mutta tämä ei ole toteutunut vieläkään 2013. Missä lie syy, minulla on siihen teoriani.

 

Tein myös veden energisointikokeen Kirlian kuvaus-spesialisti Matti Ollilan kanssa Tukholmasta Helsinkiin . Hän pystyi mittaamaan GDV-laitteella KULTA-ENERGIAN tulleen veteen!

 

Sitten tuli vuonna 2009  erittäin voimakas suru ja menetys elämääni. Minulla oli suurin ja kaunein taidenäyttelyni Tukholman vanhassa kaupungissa. Eräänä yönä minulle unessa sanottiin, että pahat voimat olivat hyökänneet äitiini!! Aamulla isäni soitti minulle ja kertoi että äitini oli saanut pahan aivoverenvuodon ja hän on hengityskoneessa leikkauksen jälkeen!! Järkytyin syvästi ja huusin enkeleitä apuun! Sain vastauksen, että hän parantuisi sen verran, että pääsisi pois hengityskoneesta ja niin kävikin. Sovimme perheeni kanssa, että jäisin pitämään näyttelyni ja enkelikurssini, joidenka eteen olin niin paljon tehnyt töitä.

 

Tämä näyttelyn jälkeinen aika oli kova koettelemus: näin oman rakkaani äitini sairauden runtelemana ja suuri leikkausarpi päässään makaavan sairaalassa. Tuntui, että sydämeni todellakin repeää!!! Kymmenen kuukautta olin hänen luonaan sairaalassa, hieroin häntä joka päivä ja kuuntelimme kaunista musiikkia. Tiesin, että hän oli lähdössä ja kuiskailin hänen korvaansa: ”Lähde äiti enkelten mukaan, kun he tulevat hakemaan”. Ja niin hän sitten 10:n kuukauden jälkeen lähtikin.

 

Äidin siirtymän jälkeen ollessani yksin Tukholmassa, itkin ja olin siipi maassa. Pyysin, että saisin lähteä äidin mukaan. Enkelikorteista tuli neuvo: ”Arkkienkeli Mikael, Seremonia Enkeli ja Tee jotain uutta”. Tulkitsin sen, että minun tulisi tehdä joku uusi henkinen harjoitus!  Löysin kotoani ameriikkalaisen itsehypnoosi-cd:n, jossa oli syvärentoutus! Sitä ajattelin kokeilla, ei ollut muutakaan tiedossani. 

 

Nopeasti syvärentoutuksen aikana vaivuin toiseen todellisuuteen, jossa olin täysin valveilla, mutta kuin pieni lapsi. Olin pieni paapero, joka jutteli suuren Auringon kanssa! Kerroin Auringolle kaikki huoleni ja raskaat kokemukseni, koko elämäni ajalta. En haluaisi mennä enää takaisin. Kommunikaatio ei ollut sanallista, vaan enemmänkin kuin ääntelyä, niinkuin hyvin pieni lapsi kommunikoi. Aurinko sykki, valaisi ja kuunteli minua… pian se ympäröi minut kokonaan. Sen syleilyssä ja sisässä oli tunneli, valotunneli, jonka kautta laskeuduin takaisin fyysiseen kehooni ja heräsin!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aurinkotauluni.

 

Tämä oli valtavinta, mitä olin koskaan kokenut ja olen siitä vieläkin rajattoman kiitollinen. Kokemus antoi minulle voimaa jaksaa eteenpäin.

Maalasin kokemuksestani taulun, mutta se oli vaikeaa. Tulisi menemään yli vuosi, ennenkuin kykenisin sen tekemiseen. ”See Color”-näyttelyssä antropofien luona Järnassa oli suuri väriterapia kupoli ”Bindu Shards”. Se värisessio oli niin voimakas ja sanoin- kuvaamaton! Ei ole ihme, että siitä laitteesta on tullut maailmankuulu, missä se sitten kiertääkään. Session jälkeen tiesin, että nyt minä sen kokemuksen Auringosta maalaan. Tein töitä neljä päivää, ilman ajantajua ja tulos on hieno. Luomus on taulu, joka myös loistaa pimeässä, niinkuin niin monet muutkin tauluni.

Kiitos”Bindu Shards”in tekijä, taiteilja ja nero James Turrell, The light inside.

 

Vuosi tämän jälkeen, lähdin Ameriikkaan CSETI-koulutukseen, joka ohjaa ihmisiä avaruusperhe-kontakteihin. Lähdin innolla matkaan, etenkin, kun vanha sijoitusperheeni otti minut ilolla vastaan! En ollut koskaan kertonut perheen vanhemmille tyttären kiusaamisesta ja olin pitänyt heihin yhteyttä kirjein ja joululahjoin vuodesta 1984. Tunsin aina, että vielä me tapaamme.

 

Se matka oli kuin valmiksi järjestetty kaikin puolin, kaikki valmistelut menivät nappiin. Tapaaminen Dr Steven Greerin kanssa oli lämmin. Tunsin, että olimme kuin vanhoja tuttuja.

 

Kuva: Mari Aton ja Dr Greer Mohave-autiomaassa 2010.

 

Päivisin olimme n. 30 henkilöä hänen luennoillaan ja myöhäiset illat ja yöt olimme Mohave-erämaassa. Oli mykistävää nähdä miljardit tähdet ja Linnunrata keskellä eksoottisen erämaan taivasta. Ja voit varmasti ymmärtää, että kaiken aikaisemmin kokemani jälkeen olin kypsä johonkin, jota varmasti oli valmisteltu pitkään ja huolella Korkean Minäni puolelta, oppaitteni ja enkeleitteni avustuksella.

 

Illat erämaassa olivat maagisia ja joka ilta meditoimme tähtien alla. Joka ilta toi jonkun jännittävän yllätyksen esim vastauksen Greerin laaserviestintään! Hän vilkutteli avaruuteen laaserillaan, jossa on 12 km pitkä säde. Ja sieltähän tuli vastaus, samalla rytmillä!

 

Minäkin sain yhteyden ”avaruusolentoon” meditaatiossa! Sydämeni alkoi tykyttämään valtaisaa vauhtia, sitten tuli voimakas valo. Harmooninen humanoidi-olento seisoi edessäni. En pelännyt, enkä tuntenut varoittavaa kipua. Tunsin täydellistä neutraalia olemista. Hänellä oli erittäin suuret silmät ja sain viestin, että minun tulisi katsoa hänen oikeaan silmäänsä. Näin tein ja samassa avautui koko kosmos tietoisuudessani ja matkasin huimaa vauhtia aikatunnelissa eteenpäin!! Tunnelin päässä näin maapallomaisen planeetan! En mennyt perille asti, mutta tunsin suurta turvallisuutta tämän kokiessani. Oliko tämä se kaksoisplaneetta, josta olin kuullut aikaisemmin? Matkasin nopeasti takaisin sydän voimakkaasti sykkien. Muutamat muut luulivat minun saaneen sydänkohtauksen, mutta Greer tiesi minun kokeneen jotain suurta. Kerroin tapahtuman ryhmälle viimeisenä iltana.

 

Koulutus ja olo erämaassa oli kaikinpuolin mahtava, jota en varmasti koskaan unohda! Suosittelen tätä koulutusta henkilöille, jolla on erittelykykyä sydämen tasolla. En usko, että kaikki olennot Kosmoksessa olevan korkeamman tietoisuuden omaavia ja hyväntahtoisia. Kannattaa olla varovainen.

On paljon muutakin kerrottavaa koulutuksen ajalta, mutta jääköön se toiseen kertaan. Alan kuitenkin ymmärtää korkeampaa tehtävääni…

 

Pian palattuani Ruotsiin sain hyvin erikoisen heiluriviestin, joka oli kuin höpöhöpö-kieltä! Kuka sen antoi? Älä pyörry, mutta minun annettin ymmärtää, että se oli tulevaisuuden-minäni!! Menin nettiin ja Googlasin heiluriviestitekstin. Se johti sivulle, jonka tekstistä en ymmärtänyt muuta, kuin sieltä linkin Laxman-instrumenttiin. Jeekare, miten mielenkiintoista! Oliko tämä laite tarkoitettu minulle? Kyllä, minua kehoitettiin ostamaan Laxman Mind Machine Saksasta! Tällä laitteella voi nopeasti värien, äänipulssien/musiikin avulla inspiroivasti säädellä aivojen taajuutta ja surffailla eri tietoisuusaalloilla! Tietyt taajuudet jopa edistävät neuroonien yhteenliittymistä. (Estää dementiasairaudet.)

 

Ilokseni laitteeseen järjestyi rahat ja nyt voin joka päivä nauttia niistä rakkaista väreistäni, joista olen aina niin ilahtunut.

 

Laxman-laitteen käyttö oli tervetullut lisä elämääni. Käytän sitä joka päivä ja useasti johdetun meditaation kanssa. Pian laitteen oston jälkeen koin erittäin vaikuttavan Lucid-unen, tunsin olevani valveilla. Lensin taas universumissa ja näin silmäni syrjällä, että pääni päällä on joku vilkkuva sininen valo! Katsoessani ylöspäin näin, että päälaelleni oli kiinnittynyt valtava sininen sykkivä aurinko, joka ohjasi minua!! Siinä oli turkoosin-sininen kirkas valo ja sen sisällä oli erikoinen symboli, jonka tunnistan muinaisegyptin taiteesta! Herätessäni itkin ilosta ja ajattelin, ettei ainakaan kuolemaa tarvitse pelätä, jos se vähänkään tuollaista!

 

Maalasin tämänkin kokemuksen ja tämä sininen aurinkotaulu on nyt olohuoneeni seinällä keltaista aurinkotaulua vastapäätä. POWERia. Minun omaa poweriani!

 

Näin olen siis selviytynyt 47 vuotiaaksi ilman lääkäreiden psykofarmakoita ja leikkauksia taiteen ja meditation, yms kautta!! Monesti halusi minun lääkärini kirjoittaa minulle jotain ”mömmöä” josta kieltäydyin, kieltäydyin AINA!!! Hänen mielestään itkeminen oli sairasta. Olen aina lapsesta saakka ollut hyvin herkkä itkemään.

 

Jatkoin maa-meditaatiota, enkelioraakkeli-korttien käyttöä, päiväkirjan kirjoittamista ja maalausta. Instrumentaalimusiikin ja hemi sync-musiikin kuuntelua on ollut erityisen tärkeää. Laxmannista puhumattakaan! Ja vieläkin rukoilen Maa-planeetan puolesta. Ihmiskunnankin puolesta, vaikka vieläkin tuntuu toivottomalta, kun ihmiskunta ei halua päästää uskontojen ja politiikan ylivallasta irti.

 

Työskentelen nykyisin heilurin ja Ofelas-enkelini ja Korkean Minäni kanssa, kun välitän energiaa. Huomioi, ettei enkeliyhteistyö vaadi uskonnollista dogmaa! Ja mikä onni, ei tarvitse olla täydellinen ”NIPOTTAJA” vaan saa olla ihan oma itsensä!!

 

Ympyrä alkaa sulkeutua: minä saan itse taidoistani apua ja niin saavat myös muut. Selkäkivut vieläkin vaivaavat, mutta tuskin juuri ollenkaan silloin, kun saan olla positiivisessa energiassa. Joudun ottamaan särkylääkkeen, kun lähden suurempiin ihmisjoukkoihin, esim Tukholman Metroon, jossa jokaisella on jokinlainen säteilynlähde kädessään. Säteily moninkertaistuu metallikuoren sisällä, tiesitkö sitä? Kun tulen kaupungilta kotiin, tuntuu kuin koko aura olisi rikki ja silloin koskee. Silloin teen omat puhdistus- ja energisointirituaalini ja se auttaa. Muutoin en jaksaisi.

 

En väitä, että pystyn parantamaan toisia ihmisiä, pystyn aurapuhdistamisen ja energisoinnin avulla auttamaan henkilöä parantumisessa. Parantumiseen henkilö pystyy vain itse sallimuksellaan ja positiivisilla ajatuksillaan… Univiestissä minulle sanottiin, että "LIEVITÄ" ja sitä aion tehdäkin. Ja vuosien energialähetykset ovat todistaneet, että kaikki saavat apua.  -Mutta avun vaikutus voi hälvetä nopeastikin, jos ihminen itse negatiivisilla toimillaan ja ajatuksillaan saastuttaa oman "paratiisinsa"oman auransa ja jumalläheisyytensä. 

 

-Taide on suuri iloni. On niin mukava maalata kauniita kuvia. Monet hankkivat rahaa kirjoittamalla murhista ja raiskauksista ym. hirveyksistä! He luovat rumuutta, eivätkä ymmärrä, että se mitä ajattelet, KASVAA!! Ja toiset hullut ostavat sitä roskaa.

Ruotsissa on 10 naista, dekkareiden kirjoittajaa, joista on tullut nopeasti miljönäärejä!

Sen mitä luot, joudut löytämään edestäsi, tähän uskon. Tässä, tai seuraavassa osoitteessasi. 

 

Ymmärrän, että työni on koko ajan ollut läsna, kun minä ja sieluni ovat läsnä. Ymmärrän myös, että on olemassa tahoja tässä ulottuvudessa, jotka eivät halua, että ihmiset olisivat tietoisessa yhteydessä Maa-planeettaan. Sen kautta ihmis-orjahan voisi kokea korkeamman tietoisuuden. Kirkot ja eri uskonnot ovat metodisesti tehneet mustamaalamis-työtä tämän Kristus-feminiinivoima -vihkimyksen kieltämiseksi. Nainen demonisoitiin sekä Äiti-Maa ja Luonto: seksuaalivoima ohjelmoitiin ihmisten mielissä saastaisiksi ja epäjumalallisiksi. Enkelikirjahan opettaa, että kontakti maaplaneettaan on henkisyyden A ja O, Planetaarinen energia sytyttää lampun sinussa.

 

Uskon, että kun vanha tieto Jumalatar Sofian symboliikasta ihmiskunnassa jälleen avautuu, avautuu myös meissä se arkki, josta vanhat puhuvat. Yhteenkuuluvaisuudesta ja kommunikaatiosta kaikkien Luojan luomusten, lajien ja tietoisuustasojen välillä. Lupaus yhteydestä: Maa-Kosmoskanava/ SOMA-putki, josta myös raamattu puhuu (Amos). Voimme jälleen kokea paratiisin sisässämme/tietoisuudessamme.

 

Nyt aikuisena, keski-ikäisenä naisena monen kivun ja kiukunpurkausten kautta tiedän, että olen tehnyt työtäni jo hyvin kauan, mutta länsimainen kontrollimentaliteetti oli jo täysin myrkyttää mieleni. Puhtaan lapsen mieleni, joka tiesi elämän kultaisen salaisuuden, josta Mestari-Jeesuskin puhui.  ”Lapset pääsevät taivasten valtakuntaan”.

 

Noin kuudessakymmenessä päiväkirjassani on paljon muutakin kerrottavaa. Uintia villien delfiinien kanssa Azoreilla ja niihin liittyvät unineuvot, seikkailuja viljapeltokuvioissa Englannissa yms. Paljon hyviä ja yllättäviä neuvoja korkeammasta ulottuvuudesta. Ehkäpä joku päivä niistä syntyy jännittävä kooste, josta tämä teksti voi olla alku.

 

Olen ymmärtänyt, että tärkeintä on elää hetkessä, siinä kaikki. Olen pullukka, vähän rypistynyt ja harmaat hiuksetkin tekevät tuloaan. Ei haittaa: minulla on sisälläni jotain niin kaunista, jota kukaan ei voi ottaa pois, koska kaikki tämä on dokumentoitu myös minun sieluni arkistoon.  Olen onnellinen, etten ole jäänyt koukkuun huumeisiin, reseptillisiin tai laittomiin tai kuunnellut orjallisesti myötätunnottomia lääkäreitä, jotka kulkevat lääketeollisuuden ohjenuorassa. Olen pinnistellyt eteenpäin omalla tavallani, vähän rock´n´rollilla maustettuna! Siunaamalla Lapin Kultani (3,5 %)! Siihenhän tulee sitä aitoa kultaa, sielun kultaa! Heh, heh!

 

Sinulle rakas tähteläinen, joka luet tätä, haluaisin sanoa: Oletan, että ihmiskunnan loppututkinto on vielä edessä. Se voi pitää sisällään monen moista hampaitten kiristystä. Suosittelen, että testaat enkelisi ja kysyt heiltä neuvoa/apua. -Muista muistiinpanot.

 

Tai kysy suoraan Korkealta Minältäsi. Enkelit ovat yksi tie siihen yhteyteen.

Ulkoinen maailma tulee aina keksimään uusia rooleja, joita voit leikkiä ja uusia ”designeja”ja muoteja, mutta varmasti tulet löytämään onnen olemalla ihan oma itsesi. Niin loppuu se kaikista pahin vitsaus, oman itsensä kieltäminen, sielunsa myyminen ja minuutensa kadottaminen. Vihollinen voi tulla etelästä, idästä, ulkoavaruudesta..? Mistä sen milloinkin keksii.  Pahin tulee meistä itsestämme, jos emme ymmärrä omaa Korkaa Minäämme ja sen voimaa. Orjuus jatkuu ja niin myös myös kurjuus. Me valitsemme itse, näin on sen Luoja vapaan tahdon lahjallaan halunnut meille osoittaa, saamme valita itse tiemme. Näin minä sen tulkkaan, kuinkas sinä?

 

Siteeraan lopuksi nuoruuteni idolia Kauko Röyhkää: ”Maa on Voimaa!”

 

Äitini siirtymä fyysisestä opetti, että lopullinen lähtö tästä ulottuvuudesta voi tulla äkkiä.

Ei huono juttu ollenkaan minun mielestäni: seuraava seikkailu on varmasti tosi metkaa, kun nyt jo oli näin mielenkiintoista! Shihuu!!

 

Mari Atonin suosittaa:

Schindelen mineraalit (Ohut hiekka, joka vahvistaa auraa ja myös koko fyysistä kehoa)

Chlorella-merilevä sisältää kaikkki vitamiinit, hivenaineet ja aminohapot.

Kolloidinen hopea, eliminoi mm. sientä ja muita mikrobeja.

Kupari-ravintolisä hyvä keskushermostolle, aivojen sähkösysteemille mm.

NEEM-yrtti tappaa viruksia ja bakteereja.

Vesikuuri: 3 litraa vettä ja siinä yksi teelusikallinen suolaa/pvä. Estää kymmenien sairauksien puhkeamista ja lievittää kroonisissa.

Finola-hamppuöljy erittäin hyvä hermostolle yms, yms.

Maaduta itsesi päivittäin. Meditaatiot ja rentoutusharjoitukset tai visualisointi.

Minimaalinen kännykän käyttö! Vain AIR TUBE-HEADSETillä, tai vastaavalla, jos on pakko. 

OTA HUOMIOON, ETTÄ TAVALLINEN HANDS FREE HEAD SET 300-KERTAISTAA SÄTEILYN JA ALTISTAA SISÄKORVAN SYÖVÄLLE! https://www.spirit-arm.se/news/hands-free-headset-do-not-protect-your-brain-from-radiation/

Vältä lihaa, järvikala joskus o.k.

Kalium ja magnesium vahvistaa sydäntä. (Huom! Kaliumin yliannostus erittäin vaarallinen!)

Siunaa kehosi vesi päivittäin.

Energisoi / siunaa viinisi tms!

Jos tupakoit, ota lisäaineetonta luonnontupakkaa. Valmissavukkeet sisältävät yli 2000 myrkkyä!!

Älä tunne syyllisyyttä! Älä tee toisin kuin sisäinen ääni neuvoo. Aurapuhtaus.

MARIN LISÄYS VUODELTA 2020.

 

Äitini äkillinen sairastuminen 2009 oli viedä minutkin hautaan. Kun isäni kuoli 2015 oli se minulle suuri isku, niin suuri että makasin sängyssä 1,5 vuotta sen jälkeen. En edes silloin tiennyt kuinka rikki minun selkäni jo oli, kun autoin häntä muuttamaan 2015 ja sitten myös tyhjentämään hänen asuntonsa, kun lääkärit olivat kokeiluillaan ja puoskaroinneillaan tappaneet hänet. Jouduin käyttämään morfiinia muuttojen aikana.

 

2017 katsoin viimein magneettikamerakuvat selästäni vuodelta 2014 ja silloin päätin, että poistan kaikki rasitteet elämästäni ettei minusta tule yksi niistä miljoonista keski-ikäisistä naisista, jotka ovat joko morfinisteja tai itkevät elämäänsä laatikkoviinin ääressä. 

 

Poistin elämästäni myös muutamia epärehellisiä, kateellisia naisystäviä. On parempi olla fyysisesti yksin, kuin petollisten ihmisten seurassa. Minulla on harvoin itseni kanssa tylsää, koska saan niin paljon inspiraatiota henkimaailmasta. 

 

2020 olen vapautunut surusta ja voin siksi paremmin. Selkäni nikamat ovat luutuneet yhteen, joten kehoni on tehnyt jäykistysleikkauksen itse, ilman kirurgien puukkoja ja ruuveja. Varmasti ovat myös sekä enkelit ja Siriuslaiset & komp. auttaneet, koska olen sitä pyytänyt.

 

Näin tänä vuonna hauska unen, jossa minun jalkoväliini oli kasvanut ihan kivan kokoinen penis! Katselin sitä kunnioittaen. TULKINTA: Se on voiman symboli. Seksuaalivoima on Luojaolennon voimaa ja sitä voi väärinkäyttää, mutten ole tehnyt sitä viime vuosikymmenenä. Mestari Jeesus sanoo, että hän tekee miehestä naisen ja naisesta miehen tarkoittaen, että hänen voimansa: Kristus/Kosmos - Sofia/Maa tasapainoittaa sisäisen miehen ja naisen, jotta alkemistinen liitto voi manifestoitua. Se liitto on sisäisen rauhan liitto. 

 

HUOM! En ole mikään kirkollinen laumaeläin, vaan olen alkanut ymmärtämään raamatun opetuksia, koska olen harjoittanut symbolien tulkintaa niin kauan. Mestarihan käytti vertauksia opetuksissaan.

 

Olen myös elänyt selibaatissa äitini kuolemasta lähtien, mutten ole tehnyt mitään lupausta. Jos tulee joku kiva hemmo, joka on anteeksi antanut itselleen ja vanhemmilleensa, niin mielelläni otan sellaisen matkaani!